RH Motorsport - Chiptuning og motorsport tuning, effekt med resultater, brændstofbesparelse
  Ring tel. 23491244 for info eller tidsbestilling
Email : info@rh-motorsport.dk
Forside   Produkter   Prisliste   Nyheder   Kontakt data  
   

Udvalgte kvalitetsprodukter ..

RH Motorsport lagerfører et lille udvalg af specielt valgte kvalitetsprodukter fra førende leverandører.

Direkte fra producenten !

RH-340HF - 340Liter pr. time Kr. 1.295,-
TRE340HF

RH-340HF

Vi har også den endnu mere suveræne RH 340L/Time tankpumpe på lager, den kan følge med til 700 hk på en turbobil. Pumpen er så lille at den faktisk er mindre end de fleste original monterede pumper. Pumpen kører så lydsvagt at den støjer mindre end de fleste original pumper. Modellen hedder RH-340HF og den koster Kr. 1295,- inkl. moms. Den kan afhentes hos os eller bestilles på tel. 26185455 mod forudbetaling.

Bonalume Sequentiel Blow Off ventil Kr. 1.695,- / 1.295,-
Bonalume

Bonalume BOV

Vi har i mange år forhandlet de suveræne Blow Off ventiler fra Italienske Bonalume. Vi har faktisk købt og solgt så mange at vi får vores navn indgraveret i dem vi får leveret. Denne ventil er bland de allerbedste og uden sammenligning med billige fjernøst produkter. Prisen er Kr. 1.695,- og hvis man køber den i forbindelse med tuning koster den Kr. 1.295,- Blow Off Ventilen kan afhentes hos os eller man kan bestille den mod forudbetaling på tel. 23491244

Malpassi benzintryk regulator model 384 Kr. 995,-
384

Malpassi model 384

Justerbar 2:1 benzintryksregulator.
Denne regulator er med dobbelt membran, og kan klare meget store tryk.
Perfekt til brug ved ombygning af sugemotor til turbo/kompressor motor.
Hvis man enten vil benytte de originale dyser eller ens dyser er for små.
Til montering efter den originale regulator i returslangen eller som erstatning af den originale regulator.Vi anbefaler kun denne type regulator til ombygninger med lavt ladetryk, typisk 0,3-0,8 Bar. Regulatoren kan afhentes hos os eller bestilles mod forudbetaling på tel. 23491244

Malpassi benzintryk regulator model 388 Kr. 995,-
388

Malpassi model 388

Justerbar 2:1 benzintryksregulator.
Denne regulator er med dobbelt membran, og kan klare meget store tryk.
Perfekt til brug ved ombygning af sugemotor til turbo/kompressor motor.
Hvis man enten vil benytte de originale dyser eller ens dyser er for små.
Til montering direkte i dysebro, som erstatning af original trykregulator
Vi anbefaler kun denne type regulator til ombygninger med lavt ladetryk, typisk 0,3-0,8 Bar. Regulatoren kan afhentes hos os eller bestilles mod forudbetaling på tel. 23491244

Bosch F5DC Turbo indkøringstændrør Kr. 50,-
F5DC

Bosch F5DC

Det perfekte tændrør til indkøring af en turbobil. Tændrøret har ingen radiostøjdæmpning og giver derfor fuld tændspænding. Tændrørene er justeret fra fabrikken til 0,6 mm elektrodeafstand. Dette tændrør er med kobber kerne og næsten umuligt at drukne, modsat platin og iridium tændrør. Tændrørene kan afhentes hos os eller bestilles mod forudbetaling på tel. 26185455

Ppogrammerbare motorstyringer  
ECU 0.5ECU0.5_inside

RH Motorsport programmerbar ECU

"ECU 0.5"

Vores egenudviklede motorstyring, som både er høj kvalitet,meget billig og nem at få til at køre. Velegnet til motorsport.

Kan køre 1-4 cylindre indsprøjtning og tænding. Den kan alternativt bruges som "ren tændings computer", " tomgangsstyring", "ren indsprøjtnings computer", "kølerstyring", "NOS styring", "ladetrykstyring" mm.
Mulighederne er mange, vi kan tilrette firmwaren til næsten alt.
ind/udgange :
1 hall indgang (VR under udvikling)
2 Tændingsudgange (IGBT eller digital)
2 Dyseudgange (kan hver trække 2 dyser)
1 AUX udgang (benzinpumperelæ, boost, VVT, NOS, tomgang mm.)
4 indgange til CLT,IAT,TPS og MAP/AUX in)

Den fylder kun : 85x50x20mm (uden stik mm).

Kan leveres med Indbygget MAP sensor (valgfri ved bestilling: 100Kpa, 250Kpa eller 400Kpa). Tilslutning af ekstern MAP sensor muligt.

Priser fra kr. 1250,-


RH Motorsport programmerbar ECU

"ECU One"

Vores egenudviklede motorstyring, som både er høj kvalitet, billig og nem at få til at køre. Velegnet til motorsport.

Kan køre op til 8 cylindre eller 4 cylindre fuld sekventielt. 4 AUX udgange til styring af benzinpumpe, tomgang, ladetryk og VVT.
1 indgang til Anti-Lag og Flat-Shift.

Indbygget MAP sensor (valgfri ved bestilling: 100Kpa, 250Kpa eller 400Kpa). Tilslutning af ekstern MAP sensor muligt.

Pris : .......................................... Kr. 2500,-
datablad : datablad ECU1
Software & Manual : ECU-One

Kun få tilbage på lager

 

 

 

RH Motorsport programmerbar ECU "ECU One V2"

Vores egenudviklede motorstyring, som både er høj kvalitet, billig og nem at få til at køre. Velegnet til motorsport.

Kan køre op til 8 cylindre eller 4 cylindre fuld sekventielt. 4 AUX udgange til styring af benzinpumpe, tomgang, ladetryk og VVT.
1 indgang til Anti-Lag og Flat-Shift.

Indbygget MAP sensor (valgfri ved bestilling: 100Kpa, 250Kpa eller 400Kpa). Tilslutning af ekstern MAP sensor muligt.

Pris : ................................... fra Kr. 2500,-
datablad : datablad ECU1
Software & Manual : ECU-One

 

XHP Flash opdatering af din automatgearkasse..

Har du en BMW med 6 eller 8 trins automatgearkasse, har du nu mulighed for at få opdateret din automatgearkasse. Med den nye gearkasse software vil din BMW føles mere sporty og generelt bedre optimeret. Til de fleste BMW modeller, er der 3 software stages 1, 2 og 3

Stage1:

Optimeret D skiftepunkter for at give sporty og samtidig økonomisk kørsel
Optimeret skifte strategi til bakkekørsel
Optimeret opførsel under opvarmining
Optimeret Torque Converter Lockup i 1st/2nd/3rd gear
Adapteret moment begrænsning til tunet motorer
Kickdown fjernet i manual skifte mode
Gear display i instrumenteringen i D/S/M mode

Stage2:

Optimeret D & S skiftepunkter for bedre acceleration i delgas og fuldgas
Cirka. 25% hurtigere opskiftninger i D/S/M modes
Hurtigere respons på paddle
Optimeret Torque Converter Lockup i 1st/2nd/3rd gear
Optimeret opførsel under opvarmining
Endnu højere moment begrænsning for tunet motorer
Kickdown fjernet i D og manual skifte mode
Gear display i instrumenteringen i D/S/M mode

Stage3:

Optimeret D & S skiftepunkter for bedre acceleration i delgas og fuldgas
Cirka 25% hurtigere opskifte i D/S mode
Cirka 50% hurtigere opskifte i M mode
Omdrejnings tilpasset nedskiftning (Throttle – Blip)
Ægte manual mode (ingen gearskift ved omdrejningsbegrænser)
Øjeblikkelig respons på paddles
Optimeret Torque Converter Lockup i 1st/2nd/3rd gear
Optimeret opførsel under opvarmining
Moment begrænser sat til 1000 Nm (737 ftlb)
Kickdown fjernet i D/S/M mode
Gear display i instrumenteringen i D/S/M mode

Alle super pakker indeholder både stage 1+2+3.

Priser E serie (6 trins ZF)

Stage 1/2/3 super Kr. 2095,-
Customization tillæg Kr. 399,-

Priser F serie (8 trins ZF)

Stage 1 / 2 / 3 super Kr. 2995
(Customization er inklusiv i denne pakke)